Wednesday 7 December 2011

Ombak Rindu

Ombak rindu...emmm...smlm bru aku berkesempatan nk tgk cte ni...sgt mnarek dan aku amt berpuas hti ble tgk cte ni...mmg berbaloi klu aku tpkse byr mhl skali pn...sruh tgk byk kali pn aku akn tgk...mmg btl lh comment diorg sblm ni...klu nk tgk cte ni kene bwk tisu...huhu....

Aku dh brusaha utk tdk mnanges but aku xleh thn...air mata ni mgalir gak....cte yg sgt sdh...khidupan yg tpkse dilalui izzah...mcm2 dugaan...mcm2 cbrn yg tpkse die tmpuh...Lastly, Alhamdulillah die mnemui kebahagiaan yg dicari dlm hdup ni....

Nk tau npe aku mnanges tgk cte ni???emm...ade lh skit tkene kt dri aku...ade part2 dlm cte ni yg aku dh pnh lalui...2 yg touching tlebih...huhu...cume ape yg aku hrpkn biarlah cte cnte aklu brakhir mcm cte cnte Izzah...bhagia slamanya gn insan yg sgt dcntai....

Dh tlalu byk keperitan dan kesedihan yg aku lalui...semoga Tuhan msh mmberikan aku kekuatan dan ksbrn dlm mnjalani dugaan dan cabaran...hrpn aku cume satu...semoga hidup aku suatu hri nnti akan bhagia jua...amin...


2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Tahniah lah sekarang dah menuju kebahgiaan dgn insan yang sangat dicintai

    ReplyDelete